buhalterinės apskaitos paslaugos

Socialinė atsakomybė ir darni plėtra verslo sektoriuje

Tvari mada yra naujausias madingas žodis, sklindantis visoje pramonėje, tačiau ar tai tiesiog dar vienas rinkodaros terminas, ar už jo slypi kažkas svarbesnio? Apibendrinant galima teigti, kad tvarios mados judėjimas siekia sukurti drabužius, kurie būtų pagaminti etiškai ir draugiški aplinkai.

Skamba paprastai, tiesa? Problema yra ta, kad „etiškumas“ yra susijęs su pelno praradimu, todėl prekės ženklai ir įmonės nenori to daryti. Vienintelis būdas juos pakeisti yra, jei vartotojai pradės pirkti tik etiškai, tinkamai išnaudoti buhalterinės apskaitos paslaugas, priversdami juos pakeisti savo praktiką arba prarasti verslą.

Tvarumo populiarumo paplitimas

Norint tinkamiau aptarti šią temą, reikėtų plačiau pasigilinti į tai, ką apskritai apibrėžia tvarumo sąvoka. Tvarumu yra laikoma asmeninė arba vieša atsakomybė socialine prasme kalbant apie verslą arba fizinį asmenį.

Jos pagrindinu yra tinkami gamtos saugojimo ir žmonių vartojimo įpročiai kurių pasekoje geriname bendrą mūsų gyvenimo harmonijoje su gamta būklę.

Nereikia būti didžiuliu ekspertu, tam, kad žinoti, jog mūsų planetos būklė šiukšlių ir taršumo atžvilgiu yra tikrai prastos būklės. Užteršti vandenys, didžiulės šiukšlių krūvos, išmetamosios dujos – tai tik keletas reiškinių kurių dėka pasiekėme tokį nemalonų lygmenį.

Tvarumas – tai tarsi būdas gerinti tam tikrą situaciją. Kadangi visi žmonės iš prigimties yra vartotojai, patenkinti masyviems mūsų įpročiams nuolatos yra gaminama vis daugiau produkcijos.

Tačiau tokie elementai kaip metalas ar plastikas kurie paprastai yra gaminami aplinkai kenksmingais būdais gali privesti prie tikrai tragiškos gamtinės situacijos.

Dėl šios priežasties ir dėl vis didėjančio žmonių sąmoningumo, tvaraus vartojimo įpročiai pamažu tampa vis populiaresni.

Tvarumo sąlygos verslams

Panašu, jog verslams teks patiems diktuoti tvarumo sąlygas kurios yra svarbios vis daugiau vartotojų arba tiesiog priverstinai taikytis prie naujų normų. Tvarumo svarba po truputėlį yra vis labiau akcentuojama valdžios institucijjų pasaulyje ir po truputėlį skverbiasi į vis daugiau verslo rinkų.

Užtenka pažvelgti vien į automobilių industriją. Jeigu turime daug pinigų, žinoma, norėsime įsigyti prabangų ir galingą transporto priemonę savo kasdienėms kelionėms. Tačiau sunaudota oda, plastikas, kuro emisijos ir kiti dalykai lemia tai, jog tokie automobiliai palieka išties nemalonią žymė gamtoje.

Vis dėl to, griežtėjantys reikalavimai stengiasi šiuos dalykus sumažinti ir taip gerinti situaciją tiek mums patiems, tiek žinoma – gamtai.

Net neabejotina, jog panašūs įpročiai ir tendencijos tik dar labiau populiarės ateityje.

Apibendrinant

Šiame straipsnyje aptarėme pagrindinius dalykus susijusius su tvarumu ir jo dabartinėmis tendencijomis. 

Ar tai mada kuri greit nuslūgs? Panašu, jog tikrai ne. Griežtėjantys reikalavimai yra keliami su tikslu gerinti mūsų gyvenimą harmonijoje su gamta, na ir išsaugoti ją ateities kartoms.

Kalbant apie verslus, panašu, jog įmonės turės arba pačios skelbti naujus tvarumo standartus arba tiesiog taikyti prie tų kuriuos diktuoja kiti, kadangi kitos išeities nėra.

Paruošta pagal financelt.lt informaciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *