grikių dieta

Kokia dieta yra veiksmingiausia?

Siekiant kontroliuoti savo kūno apimtis žmonės dažnai laikosi įvairių dietų, kurios ne visada duoda taip laukiamus rezultatus. Viena iš veiksmingiausių dietų padedančių ne tik numesti nereikalingus kilogramus, bet ir pagerinti bendrą kūno būklę, yra grikių dieta. Grikiuose gausu įvairių mineralų ir vitaminų, kurie stiprina nagus, plaukus bei padeda išlaikyti sveiką ir gražią odą. 

Lengvas organizmo valymas

Nors visada svarbiausia yra subalansuota mityba, tačiau grikių dieta yra labai vertinga ir veiksmingiausia norint pasiekti greitų rezultatų, kai norisi išjudinti užsistovėjusį antsvorį ar pagerinti bendrą savijautą lengvu organizmo valymu, o kasdienė žmogaus mityba nėra pati geriausia.

Iš ko susideda grikių dieta?

Grikių dieta yra sudaryta iš grikių košės ir kefyro. Laikantis šios dietos turi būti išgeriama pakankamai skysčių – mažiausiai 1,5 litro vandens ar nesaldintos arbatos. Priklausomai nuo žmogaus sveikatos ir poreikių, grikių dieta gali būti papildyta džiovintais vaisiais, keliais nesaldžiais vaisiais, kopūstų sultimis ar kitais priedais, tačiau svarbu atsisakyti druskos ir kitų prieskonių.

Siekiant, kad ši dieta duotų patį geriausią rezultatą, svarbu grikius paruošti iš vakaro – užpilti verdančiu vandeniu ir palikti per naktį. Tokiu būdu paruoštų grikių vėliau virti nebereikia, užtenka tiesiog pasišildyti ir galima valgyti užsigeriant kefyru. 

Kaip teisingai užbaigti grikių dietą?

Po savaitės ar dviejų, kai buvo laikomąsi šios dietos, labai svarbu palaipsniui grįžti prie įprastos mitybos. Žinoma, geriausia apgalvoti, kokia kasdienė mityba žmogui būtų naudingiausia, kad būtų lengviau išlaikyti nukritusį svorį ar toliau siekti ilgalaikių rezultatų. Bet kokiu atveju, svarbu negrįžti prie nesveikų įpročių, apriboti riebių padažų ir saldžių patiekalų vartojimą, taip pat valgyti mažomis porcijomis, nes skrandis laikantis dietos gerokai susitraukia. 

Grikių dietos nauda

Grikių dieta yra itin paprasta ir pigi, tad jos gali laikytis kiekvienas nepriklausomai nuo finansinės padėties. Vienas didžiausių privalumų yra tai, jog valgant taip dažnai kaip norisi ir visai nejaučiant alkio, galima numesti 4-6 kilogramus vos per savaitę. Šios dietos dėka galima ne tik numesti svorio, bet ir pagerinti žarnyno veiklą, išvalyti ir sustiprinti organizmą.

Po grikių dietos rekomenduojama karts nuo karto grįžti prie iškrovos dienų, kai kartą per savaitę valgomi vien grikiai su kefyru. Tokiu būdu lengviau išlaikyti svorį ir nepriaugti papildomų kilogramų, o taip pat padedama organizmui apsivalyti nuo susikaupusių šlakų ir toksinų. Norint pasiekti optimalų kūno svorį taip pat labai svarbu nuolat gerti pakankamai skysčių ir bent 4 valandas nevalgyti prieš miegą. 

Pabaigai 

Jeigu norite atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų ir jau esate išbandę dietų, tačiau negalite pasigirti dideliais pokyčiais, būtinai išbandykite ir šią dietą, kuri itin paprasta ir naudinga. Žinoma, nepamirškite, kad visada svarbiausia sveika ir subalansuota mityba, o stiprus savęs varžymas ir apribojimai padeda tik labai trumpam.

Straipsnis paruoštas pagal www.asliekna.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *